selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg vil gjerne gjøre bøll med mayaya, men jeg blir så redd når ballonger sprekker så jeg tror jeg gjør no annet.... men HVA? Antar både tillab og ale har gode forslag til meg?
mayaya Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Pokker at jeg ikke har tid til å følge denne tråden, men nå MÅ jeg dibbe ut og komme meg på jobb :-s Men ballonger må man jo ha, ikke stikk hull på dem!!!! :-o
selfangerkjerringa Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 bra vi er på linje der. Jeg vil helst ha ballonger hele. kos deg på jobb, søta vi får snakkes ikveld istedet. For du har fortsatt ikke svart på om du vil ha piratpute eller ei!!! *klemmepåmayaya*
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Ikke stikk hull på ballongene som hun sendte til meg nei!!!!!!!
mayaya Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Didrikmamsen fortjener å ha sine ballonger i fred, og det gjør jammen meg jeg også!! :-D Piratpute? Hva er det, nå da? Uten å vite noe mer sier jeg joda, sikkert :-p *thihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå