Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sier hun blir på en måte opphoven i noen kjertler som ser ut som noen små puter etter en dag på siden av venusberget ..

Hva i alle dager er dette? jeg vet ikke..

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hørt om dette, men jeg ville ha anbefalt henne å ta en tur til legen for å sjekke det opp. Jeg forstod forresten ikke hva du mente med etter en dag? En dag etter hva?

Skrevet

Tror kanskje hun mener at de opphovna kjertlene ser ut som noen puter etter at de har vært opphovna i èn dag!?

Skrevet

Jeg har akkurat det samme, men aner ikke hva det er. Ser ut som små puter, kan bli nesten like store som en halv drue...

Skrevet

Er ikke dette lymfekjertlene da? :) De sitter jo i lysken omtrent.. ved venusberget..

Skrevet

Det finnes ikke lymfekjertler rundt venus berget, du må til lysken for å finne de.

Jeg har også slike puter, ligger liksom under de store kjønnsleppene, vet ikke hva det er, men nevnte det for min gynekolog på tlf en dag, og han mente det iallfall ikke var noe farlig.

Men jeg har hatt de lenge før jeg ble gravid, kanskje det er talgkjertler eller noe som bli litt store innimellom, mine har vært så stor som en drue, men de er ikke vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...