Gå til innhold

Til dere som tester negativt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv så utrolig heldig, for vi har klart å bli gravide denne gangen! :) Jeg hadde ikm på tirsdag 26. hadde kjøpt en 10pk med graviditetstester fra billigetester, og tenkte at nå skal vi se! Jeg begynte å teste et par dager før ikm, men kun negativt.. To dager over ikm begynte jeg jo å lure.. bare neg tester, men fortsatt inger tr! Følte at jeg bare måtte kjøpe en cb digital siden alle skryter av den.Og tror dere jaggu ikke at det lyste gravid i displayet a gitt.. :) Dette var to dager over ikm. Jeg har fortsatt å teste med de andre, og først i dag, 1 mars så ble den svakt svakt positivt! Så jeg er nok en av de som produserer hcg litt sent! Mitt tips til dere om dere er over ikm, men har en liten følelse, så tror jeg det er lurt å bruke cb digital!!

Masse lykke til alle sammen!

*****************************************************************************

Masse babystøv til dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tipset...

kanskje jeg skal prøve med en digital en jeg også.. hadde ikm den 19 jeg... men ikke noen positiv test ennå!!!

 

sniker til meg litt av babystøvet.

 

masse lykke til med graviditeten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...