Gå til innhold

hvilke grav.test er mest sensitiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå man skal teste før IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CB digital skal være følsom.

Jeg testet positivt 2 dager før IKM. Det er 50 % sjanse for riktig svar 4 dager før IKM. Mener det var 90% 2 dager før...

Skrevet

Skriver under på CB digital ja.

Skrevet

Hvis du googler cb digital og sensitiv, så kommer det opp veeeldig mange sider der folk sier at det er en av de som er minst sensitive :-S så ikke vet jeg ;-) Men har hørt at de fra billigtester skal være veldig sensitive + vanlig cb :)

Skrevet

Tallene bak navnet på testen indikerer følsomheten. Alle kan vel sies å være veldig følsomme, men noen er altså enda mer følsomme enn andre, Mulig at denne teksten ble skrevet før CB sin digitale kom, men om jeg ikke husker feil (har tatt den en gang, negativ dessverre men det var jo fordi jeg ikke var gravid) hadde den en følsomhet på 50 (mIU/ml).

New Generation 10

KenWa 10

RFSU 20 RFSU

Quick Respons 25

SnartGravid hCG-test 25 snartgravid.com

Hennes Helse 25

Clearview (legekontortest) 25

Afrodite 25

Babystart 25

Clear Blue 50

Fact Plus 100

Abbott (legekontortest) 100 Abbott

Ligger på siden http://pernille.info/testsensitivitet.htm

Skrevet

Tror forresten at billigstrimlene har en følsomhet på 25. Det skal stå på pakningen eller bruksanvisningen til de fleste testene hvilken følsomhet de har (eller den minste følsomheten de skal ha, noen kan visstnok ha mer følsomhet enn det som står, da det kan være litt forskjell i reaksjonskjemikaliene etter produksjonen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...