TusseMor07&09&14 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 CB digital skal være følsom. Jeg testet positivt 2 dager før IKM. Det er 50 % sjanse for riktig svar 4 dager før IKM. Mener det var 90% 2 dager før...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Hvis du googler cb digital og sensitiv, så kommer det opp veeeldig mange sider der folk sier at det er en av de som er minst sensitive :-S så ikke vet jeg ;-) Men har hørt at de fra billigtester skal være veldig sensitive + vanlig cb
lioness* Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Tallene bak navnet på testen indikerer følsomheten. Alle kan vel sies å være veldig følsomme, men noen er altså enda mer følsomme enn andre, Mulig at denne teksten ble skrevet før CB sin digitale kom, men om jeg ikke husker feil (har tatt den en gang, negativ dessverre men det var jo fordi jeg ikke var gravid) hadde den en følsomhet på 50 (mIU/ml). New Generation 10 KenWa 10 RFSU 20 RFSU Quick Respons 25 SnartGravid hCG-test 25 snartgravid.com Hennes Helse 25 Clearview (legekontortest) 25 Afrodite 25 Babystart 25 Clear Blue 50 Fact Plus 100 Abbott (legekontortest) 100 Abbott Ligger på siden http://pernille.info/testsensitivitet.htm
lioness* Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Tror forresten at billigstrimlene har en følsomhet på 25. Det skal stå på pakningen eller bruksanvisningen til de fleste testene hvilken følsomhet de har (eller den minste følsomheten de skal ha, noen kan visstnok ha mer følsomhet enn det som står, da det kan være litt forskjell i reaksjonskjemikaliene etter produksjonen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå