Gå til innhold

Sea-band! Noen som vet hva de koster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt både 149 kr og 249 kr. Hvor får man kjøpt dem? Både på apotek og helsekost?? Noen som har erfaring med slike??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva de koster jeg fikk mine av en på jobben da jeg gikk gravid. Meg hjalp de utrolig mye de tre første månedene, siden jeg gikk konstant kvalm og klarte ikke å kaste opp. Sea-band var bedre enn tørr kjeks hehe

Skrevet

Flere?

Skrevet

Mine kostet 149 kr på apoteket for ca 1,5 år siden :-) På meg fungerte de ganske greit. Jeg gikk fra å rope på elgen vær morgen og være helt elendig nesten hele dagen til å "bare" være ganske kvalm om morningen og bare litt uggen resten av dagen. en soleklar forbedring, men stresset litt med å finne nøyaktig det rette punktet på meg selv. Og så klarte jeg ikke ha dem på absolutt hele dagen, de er veldig, veldig stramme.

Skrevet

149 på apotek, 249 på helsekost!

kjøp i apotek, du!

jeg overlevde første trimester takket være disse!

får du ikke effekt med en gang, flytt forsiktig på armbåndet (kulen) så finner du punktet til slutt!

en av ti mangler desverre dette punktet..du kan jo sjekke på egenhånd om det virker på deg, bruk tommelen og trykk på punktet selv, du finner det ca to fingerbredder opp på underarmen, mellom to sener.

effekten kommer ganske raskt, er du nybegynner, må du nok lete litt for å finne det!

god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...