Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 jeg var visst frisk som en fisk.. og d var ingenting i veien med meg så jeg skulle ikke engste meg for en sa til:) joho..... så nå har jeg fått time til første svangerskaps kontroll i uke 9:) blir spennende:) så nå gleder jeg meg til å reise på ferie... reiser i morgen:) å blir så deilig....blir borte i 16 dager totalt:)håper alt går bra og at jeg kan nyte ferien:) eneste var jo at jeg har en kull på hånden.. som blir større og mindre om hverandre.. og d vare en betennelises knute.. kunne ikke gjøre noe med den før etter fødsel... får bare håpe jeg ikke får vondt i den... for når d gjør vindt så får jeg vondt i håndleddet... men jeg har ikke hatt så mye problemer med den nå, så d går nok bra:)
babysjuk82 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Bra alt var bra da:-) selv har jeg ikke vært på kontroll enda. Men ska på ul på ons da hvis eg e i form.lenge t du reise da?
ChellBell - har født! Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Åå, så bra! God tur! Kos deg masse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå