Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Gjør det vondt med en gang man begynner å åpner seg, eller kan man være en cm eller 2 åpnet uten å vite det?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Trenger ikke å kjenne så mye til¨å begynne med nei,men for å si det slik så kjenner du det veldig godt etter hvert:-))h
BarnNr.4 :) Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Har sett at det er mange som har skrevet at de har hatt noen cm åpning, men har ikke kjennt noe til det:) Men etterhvert, så kan man si at man kjenner det ganske så godt;) hehe, men det er bare å glede seg:) Det gjør vertfall jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå