mai mammaen til to Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 snuppa har våknet masse i hele natt..og stod op med pappaen litt før 6... så stod eg opp no for vi to skal snart til fotografen. har nå en super sutrete jente.. passer jammen bra at vi skal til fotografen i dag ja..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Er det ikke typisk da? Håper hun får sove litt på tur til fotografen da, så kanskje hun blir litt mer opplagt. Bruker bestandig å bestille time til fotografen litt ut på dagen jeg, så er det mulighet til å få fikset litt på søvn og slikt hvis de våkner så tidlig
mai mammaen til to Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 jeg bestilte litt tidlig jeg siden hun pleier å våkne tidlig.. så da tenkte jeg vi kom oss avgårde .. men tror jeg venter til litt ut på dagen neste gang. tenkte og at siden det er litt vanskelig å få henne til å sove på dagen for tiden så vet jeg aldri når hun sovner liksom.. mne men vi får se...
mai mammaen til to Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 men har nå fått oss en dusj og et bad så nå er humøret litt bedre.. hehe
mai mammaen til to Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 og jammen gikk det ikke greit hos fotografen alikavel. hun var i strålende humør.. smilte og lo og herjet rundt.. så gikk jo kjempe greit;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå