Gå til innhold

for en morgen og natt.. hufffff


Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa har våknet masse i hele natt..og stod op med pappaen litt før 6... så stod eg opp no for vi to skal snart til fotografen. har nå en super sutrete jente.. passer jammen bra at vi skal til fotografen i dag ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke typisk da? Håper hun får sove litt på tur til fotografen da, så kanskje hun blir litt mer opplagt. Bruker bestandig å bestille time til fotografen litt ut på dagen jeg, så er det mulighet til å få fikset litt på søvn og slikt hvis de våkner så tidlig ;)

Skrevet

jeg bestilte litt tidlig jeg siden hun pleier å våkne tidlig.. så da tenkte jeg vi kom oss avgårde .. men tror jeg venter til litt ut på dagen neste gang.

 

tenkte og at siden det er litt vanskelig å få henne til å sove på dagen for tiden så vet jeg aldri når hun sovner liksom.. mne men vi får se...

Skrevet

men har nå fått oss en dusj og et bad så nå er humøret litt bedre.. hehe

Skrevet

og jammen gikk det ikke greit hos fotografen alikavel. hun var i strålende humør..;) smilte og lo og herjet rundt..;) så gikk jo kjempe greit;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...