Gå til innhold

god morgen alle sammen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen morgenfugler her? Har 2 søte små som ikke ville sove lenge i dag heller... Sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morn, morn!! Her er det mellomste som fant ut at kl 05.00 er en fin tid og stå opp på:/

 

Trøtt i trynet, men skal sove litt senere når sambo våkner=)

Skrevet

*Gretten* God morgen! Ble vekt 5.30 men fant roen igjen til 6.30... buhu. ;-(

Skrevet

Her var det tydeligvis morgen 05.30, og han som alltid pleier å sove til 07......trøtt ja;-) Men nå har jeg fått i meg et rundstykke og litt kaffe og ser litt lysere på tilværelsen;-)

 

Skal ordne til dåp i dag, venter en haug med folk som skal hjelpe til med kokkelering og rydding og pynting. Snille vennene og familien min;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...