ღhælgelainnღ Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Noen morgenfugler her? Har 2 søte små som ikke ville sove lenge i dag heller... Sukk.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Morn, morn!! Her er det mellomste som fant ut at kl 05.00 er en fin tid og stå opp på:/ Trøtt i trynet, men skal sove litt senere når sambo våkner=)
Regnbuens barn™ . Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 *Gretten* God morgen! Ble vekt 5.30 men fant roen igjen til 6.30... buhu. ;-(
petite fleur Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Her var det tydeligvis morgen 05.30, og han som alltid pleier å sove til 07......trøtt ja;-) Men nå har jeg fått i meg et rundstykke og litt kaffe og ser litt lysere på tilværelsen;-) Skal ordne til dåp i dag, venter en haug med folk som skal hjelpe til med kokkelering og rydding og pynting. Snille vennene og familien min;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå