Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensensmerter etterfulgt av bittelitt blod. Er det fødselen som starter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring føden!! langt på vei!! jeg fikk vite av JM at hvis det kom noe blod så ring for å høre om du skal komme på sjekk ihvertfall:) bedre å ringe en gang for mye å være sikker!!:) lykke til:)

Skrevet

Heisann! Andre som er våken også? :-) Hvor langt er du på vei da? Med meg startet begge fødslene slik du beskriver. Pluss at jeg fikk dotrang...

Skrevet

Juhu, action på nettet... :D Trudde alle va lagt seg eg... ;)

Skrevet

Har sovet. Våkna noenlunde opplagt følte jeg kl 0355 og trodde det var morgen. Glad for det fordi det er vondt å ligge... Så skuffa da jeg så hva klokka var.... Blir spennende å se hvordan det dår med HI her nå da

Skrevet

action ja:P nei.. har sovi en time, får ikke sove mer! slitsomt altså

Skrevet

Ja, tenkte eg sku spør, men ho må jo nesten få tid te å snakka med dei først ;)

Eg våkna 02.20... Låg i sengo i nesten 2 tima og hørte på at sønnen min hikka og lekte med speledåsen ;)

Kom heim fra sjukehuset 05.30 i natt, la meg, men fekk ikkje sova for eg hadde eindel rier. Tilslutt sovna eg, våkna og lurte på ka klokko va. Sto opp og såg at klokko va 08.30... :/

Skrevet

er d meningen at man skal kunne sove mellom riene??? Kommer til å bli utslitt av dette jeg. Har ca 4 rier pr. halv time, så må vell regne med at d tar en stund til..

Skrevet

Trur eg kunne fått riene til å øka på viss eg hadde holdt meg aktiv, men eg va så ufattelig trøtt at eg håpte at viss eg fekk kroppen til å slappa av, så kanskje dei ebba ut. Greit at eg har lyst å føda, men e ein fordel å ha litt energi når det først skjer ;)

Skrevet

De øker nok på om det er tida for det skal du se. Lykke til i hvertfall!

Skrevet

Ja, når riene kicke inn for fult, så klare ein nok ikkje å stoppa dei. Så då merke ein det nok. :) Tusen takk :)

Men, HI???? Kordan går det???

Skrevet

Hei, HI her.

Tror jeg har fått min første ri =) Har termin 8 mars.

Men det er jo ikke noe regelmessig, så kan vel vente med å ringe føden til det blir morgen? Eller burde man ringe med engang når det er kommet blod? (Liker ikke å ringe noen om natta.. he he)

Ess83, kan trøste deg med at jeg heller ikke får sove. Hvor lenge siden er det det startet hos deg?

Skrevet

Kanskje vente og se om det blir regelmessig? Det er vel det svaret du vil få fra føden også kanskje, men tror jeg ville ha ringt de uansett jeg og hørt. Spennende da! Fin natt/dag for fødsel 1. mars :-)

Skrevet

Godt å høre at det ikke er lett å sove med disse riene, blir litt opptatt av klokken og jeg da. Tror de begynte ett sted mellom 15.00- 16.00, så har gått over 12 timer nå. Var veldig usikker i begynnelsen hva d var jeg kjente.

Skrevet

Høres ut som om det er starten på noe ja! :)

Ring føden du! :)

Skrevet

Kommer mye mer blod her og har fryktelig trykketrang. Snakket med føden, fikk beskjed om å prøve å sove mest mulig. Og vente til riene kom hvert 5 min med 1 min varighet. (Kommer ca hvert 13 min nå)

Men det er jo helt umulig å sove, er veldig oppspilt og hvis jeg endelig holder på å sovne så kommer en ny ri...

Hvordan går det med deg ess83?

Skrevet

Har prøvd å sovet litt, men våkner ved hver ri, har iværtfall fått slappet av. Tenker jeg skal ringe føden snart. Bor bare 5 min unna, så vil dryge så lenge som mulig. Skal prøve å spise litt nå og ta en dusj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...