Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Har gått ett par dager med stikkende smerter som har kommet og gått i underlivet, jeg har igrunn trodd det har vært luftsmerter, men de kommer som skikkelige tak, spesielt når jeg sitter. Går bort når jeg reiser meg å får gått litt. Jeg har to dager til termin og er førstegangs fødende. Kan dette være maserier?? Har lest hva maserier er, men tror liksom ikke dette er vanlige rier...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Det høres ikke ut som maserier. Maserier kjennes ut som rier, og ikke luft i magen. Det kna jo faktisk hende at du har luft i magen, eller at du har treg mage/forstoppelse. Hadde samme smerter som deg og måtte faktisk ty til microlax, det hjalp enormt! Så da var jeg kvitt de smertene. Du vet, det er ikke så mye plass ini der og skal lite til for å få vondt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Takk for svar. Har vært oppe hvert 15-20 minutt i hele natt pga smerter. Når jeg ligger går de ikke vekk, må reise meg opp, og da blir det ett enormt press på blæra, og jeg må gå på do for at de går vekk.... kommer to dråper. Dette gjentar seg hele tiden..... Jeg bør kanskje kjøpe microlax.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har også vært plaget med dette. Tok det opp med jm og hun mente det var belastning på de båndene (husker ikke hva de heter) livmoren er festet i. Ikke noe å bekymre seg for. Det begynner bare å bli tungt for kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå