Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jo ikke sovnet fr morningskvisten, begynner å bli sliten av det.

Hadde jo virkelig trengt litt ekstra svn nå på slutten.

Men det er helt umulig.

Godt er andre her inne som også sitter litt ekstra oppe, så det ihvertfall er noe å lese på her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover heller ikke på natten lengre.. :s

Og jeg er ``bare`` 27+3.. Magen er så stor og tung, finnes jo absolutt ingen gode liggestillinger. Får en fornemmelse av at jeg kveles til tider, for babyen presser på hovedpulsåren.. Håper det ordner seg, for dette er slitsomt.

Sånn, da fikk jeg klaget litt i dag også :-)

Hehe

Skrevet

har sovet ca 2 timer pr natt nå de tre siste mnd.. ser ut som ett vandrende lik her jeg går!!;( legen sier at sånn skal det være . er mest pga bekkenløsningen(som iflg han også er bare sånn det er, ikke noe å gjøre noe med)

klage litt jeg å;)

Skrevet

Sov 3 tima i går natt pga va på haukeland ein tur, så la meg i 8 tio i kveld, tenkte at viss fødselen først ska setta i gang, så vil eg ha litt overskudd. Og no har eg vert våken sio klokko 2... :/ Vurdere jo nesten å jogga meg ein tur, hoppa litt hoppetau, drikka bitter lemon osv... ;p *desperateforsøk*

Skrevet

Hvorfor var du på sykehuset da? Noe på gang?

Skrevet

Har 3 cm åpning og e moden og tøyelig... Hadde rier og, men dei ebba ut, og tok seg seff opp igjenn når eg kjørte heim fra sjukehuset. Men når eg kom heim, va eg så trøtt at eg bare ignorerte dei etter beste evne, og det funka, for eg sovna til slutt... Men fekk beskjed om at viss eg fekk regelmessige rier el vann avgang, så måtte eg bare snu og komma ner, for når ting skjedde, så kom det mest sanns til å skje fort...

Skrevet

Oj, høres jo spennende ut. Når har du termin da? Det med at det går fort har jeg erfart...Sist gikk det 25 min fra vi dro hjemmefra til ho ble født. Kom meg knapt inn på ei fødestue. Da hadde fødselen starta en time før, og jeg trodde jeg kunne gå hjemme å kose meg litt før jeg dro. Men så gikk ting fort plutselig...

Skrevet

Har termin 17-18. mars. E liksom det der eg e litt "redd" for, eg har ikkje lyst å reisa bom tur, så derfor så e eg redd for å venta for lenge heima... Og eg som hadde sett for meg at eg fekk epidural og alt, men fekk beskjed om at det va stor sjanse for at dei ikkje kom til å få tid til å sette epidural, og at ungen kom med ein gang... :S Så no e eg litt meir redd for å føda, grue meg til sluttfasen uten epidural viss det blir sånn... :/ Men, men... Veit aldri kordan fødselen går. :)

Skrevet

Hvis det går fort og greit er det ikke sikkert at du tenker på smertestillende. Da er det bare om å gjøre å følge med kroppen og jobben som gjøres :-) Heldige du med rier i hvertfall. Bare kynnere her og terminen er 28. mars, og jeg føler det er så utrolig lenge til...

Skrevet

Sliter med å få sove tilstrekkelig jeg og, mest pga smerter......

Har ikke rier engang jeg.... Bare en plagsom bekkenløsning og smerter i underlivet som er der konstant og spesielt når jeg skal sove... :(

Send over litt fødestøv til meg da!!!!! Nå er det fadern meg MIN tur!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...