Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Sitter å titter på alle episodene av jordmødrene nå damer i fødsel gjør og sier så mye rart hehe, også så hissige som noen blir da gitt (for det var ikke jeg mener jeg, haha) Så gråter jeg selvfølgelig en skvett når babyen komemr ut også da *sukk* gleder meg til å føde igjen jeg..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Etter at mini ble født, synes jeg bare utrolig synd på alle som føder. Griner litt i sympati med dem. Hehe.
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Sukk...rart at jeg aldri skal igjennom det der igjen..sukk...samboere vil ,men jeg orker ikke flere barn...hadde det vært bare gravidoteten og babaytida så hadde det gått greit, men de krever sitt etter den tid også..og da er 3 unger evig nok føler jeg..men det er fælt å tenke på at jeg aldri mer skal bære en liten baby under hjertet..aldri skal få oppleve spenningen før og under en fødsel og det vanvittig herlige øyeblikket der man ser den lille og møter blikket for første gang...HYYYL!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Uff ja det må være rart Ugla.. Lurer på om man noen gang kommer til det stadiet hvor man virkelig ikke ønsker å oppleve det igjen jeg,, det er jo en så fantastisk opplevelse, også all spenningen rundt det å skulle få bli kjent med et HELT NYTT menneske, en person som verden aldri har sett før. Min kjære vil helst bare ha 2, mens jeg kunne ha tenkt meg 3-4 stk. Håper virkelig han "kommer til fornuften" hehe..
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Skal snart samle alle bildene jeg har fra fødslene og nyfødt tida og samle i ei fotobok jeg...en epoke i livet er over...på mandag skal jeg til legen for å søke om sterilisering, jeg skal prøve å fortelle dette til samboeren i helga...gruer meg siden jeg vet han er sterk motstander, men siden jeg ikke tåler hverken hormonprevensjonsmidler eller kan ha kobberspisral, pluss er totalt i mot abort for min egen del så har jeg intet valg...blir jeg gravid nå så er det KATASTROFE...rett og slett. Fryktelig trist å måtte gjøre dette i en alder av 29år...men fornuften må seire..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Ja har man virkelig ikke lyst på flere barn så er det jo krise om man blir gravid rett og slett.. Jeg kunen aldri ha tatt abort, så om jeg blir gravid så får vi automatisk barn hehe ' Lykke til da! Får håpe mannen din tar det pent.
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Sukk..har lyst på MANGE flere jeg..men tviler på at helsa tåler fler..det er sannheta..og mammahjertet blør. Nå har jeg to tette og siden jeg ble så syk med nr 3 og trolig blir sykere for hvert svangerskap så er det klokest å la være...pluss at det kreves mye i dag.. Abort hadde det aldri i verden blitt her heller...så derfor har jeg inntil videre nedlagt samleienekt her i gården på ubestemt tid..hehe Kryss fingrene for meg..men regner med det skal gå greit :-) Han forstår innerst inne at dette er det beste .-)
fra2til3håpefulle:-) Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Sitter faktisk å ser på dette jeg oxo nå, er kommet til episode 4
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Oida,, hvis du blir syk av å gå gravid så er det jo ikke noe å tenke på engang. Man skal jo være frisk nok til å ta seg av de man har fra før mener jeg. Men det må være trist ja Kan jeg få spørre hva slags dårlig du ble? var kjempe dårlig i hvertfall 6 mnd etter fødsel selv, gikk et år før jeg følte at kroppen var ca normal igjen. Litt redd for at det skal bli sånn neste gang også :-S
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Flere ting, men mest alvorlig var hypermesis ( ekstrem svangerskaps kvalme) gikk ned 8kg i løpet av 2 uker, jeg var tynn fra før, ble lagt inn og måtte få næring og veske intravenøst. Så sleit jeg med bekkenløsning, kraftig ødem og var generelt i elendig form helt fram til fødselen..men det hadde lite å si for min del alene, men det gikk klart utover både mannen og barna mine.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Uff, sånt er fælt.. SÅ ille hadde ikke jeg det i graviditeten, meikek så langt unna.. Blir litt misunnelig på de som blir friskere i svangerskapet enn til vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå