Gå til innhold

Hikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner alle barnet hikke? er 38 uker idag og har ikke kjent noe til dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjent no spesielt til det jeg heller nei! :(

Synes det virker som om "ALLE" barna får det og at mødre får skikkelig vonde kynnere iløpet av svangerskapet......

Men ikke her nei....... Sikkert derfor jeg er en uke på overtid og.....

Bare kraftige mensmurringer som er her nesten konstant.... Jeg kommer vel til å gå såpass lenge gravid jeg at hun kan lese før hun kommer ut.......

Skrevet

Noen ganger er det helt rytmisk bevegelse der inne, og jeg tror ikke det er babyen som rører på en arm eller et bein med samme takt i over kanskje ett minutt. Så tror det er hikke jeg kjenner ja.

Skrevet

Nope,kjenner ikke denne hikken jeg heller..

Skrevet

Jeg kjenner det veldig godt og veldig ofte..er sikkert forskjellig fra person til person hvor mye dem hikker og hvor mye man kjenner denne hikkingen:)

Skrevet

bebien i magan min hikker som gal avgotil, lurer på om det er noe som feiler den, men spurte barnelegen på sykehuset å hun sa det var helt normalt...men magen rister å det går veldig fort når det står på...

Skrevet

Vanlig med hikke de siste ukene, for det er barnets måte å trene mellomgulvet på til å puste etter fødselen. De begynner å "øve" inne i magen, som skaper hikke effekten.

Skrevet

kjenner masse hikking i magen..ho kommer vel hikkende ut=)

Skrevet

Vel alle kjenner det ikke men..

Jeg kjenner det :-) han begynte å hikke for et par uker siden. Siden han ligger med hodet ned kjenner jeg det innimellom hoftene på en måte. Rytmiske små dunk, det varer noen minutter om gangen, og skjer 1-3 ganger om dagen (har egentlig ikke drevet opptelling) :-).

Skrevet

Min lille jente hikker akkurat nå, men det er veldig sjelden jeg egentlig har kjent det. Kanskje 4 ganger totalt og jeg er i uke 35 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...