Gå til innhold

Vival er noe dritt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det jeg fikk en time før operasjonen i dag , men funka ikke,så lå bare og skalv og gråt hele tida mens de holdt på å fjerna visdomstanna mi :(

Noen som vet om noe annet man kan ta som beroligende før en operasjon med lokalbedøvelse som kanskje funker bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei, var det sånn det gikk? :(

Sobril kanskje, om det ikke er omtrent samme coctailen i dem..

Skrevet

Hvor mye tok du da?

Vival er supert hvis man bare tar NOK, jeg må ta 3-4 5mg tabletter jeg for å få den MINSTE effekt...

Skrevet

somadril er avslappende(muskelavslappende)....1 av de, så er du "happy"...etter ca 30 minutter da...

Skrevet

Hvor mange mg var vivalen? 5 mg er sannsynligvis en bra dose for tannlegeangst. ! mg er vedlig lite, men det kommer jo igjen ann på toleransegrensen.

JEg fikk vival de første ukene etter at mannen min døde. Og 5 mg vival fjernet skjelvinger, brekninger, uro og sånt.

Diazepam er jo ikke en mirakelmedisin, den hjelper på uro men tar sjelden alt vekk.

Skrevet

Jepp , det var det :( oppsto noen småkomplikasjoner og , så de tok bare ene i dag , så må tilbake og gjøre det samma en gang til på andre siden :(

Sobril ja,får prøve det neste gang,takk for tips!

Skrevet

Eller en svak dose av Vival i tillegg til Sobril.

Ekke lege jeg assa, skal vel være forsiktig med å synse.

Men kan du ikke spørre legen om hva som kan hjelpe da?

Si hvor redd du er, så hjelper han eller hun deg sikkert

Skrevet

Visste ikke hva jeg fikk før etterpå , hadde jeg visst det hadde jeg protestert ... har tatt vival i en tøff periode før,uten effekt. Fikk to 5mgtabletter..

Skrevet

Husk det at om du er oppkava og gira/nervøs, så trengs det meir bedøvelse/beroligande enn om du er rolig. Det kan vere det som skjedde i dag:)

Skrevet

Jo , har tenkt til å spørre legen eller tannlegen , men jeg er sånn at jeg liker å finne ut ting med en gang , hehe , og akkurat nå har jeg taleforbud pga blødninger hehehe :P så kjekt å ha dib og få luftet noen tanker ihvertfall ;)

Skrevet

Jeg har fått en mix av Vival og noe annet en gang i alle fall, bare Vival hjelper ikke på meg..

Hehe, jeg er også litt sånn. Må vite det på forhånd. :P

Skrevet

Somadril er ikke lovlig i Norge lenger fordi det var for sterkt. Det kan jeg skrive under på. Satt og så på et bilde av en skog, og så plutselig alver i alle trærne, hihi...

Skrevet

usja ja...farlige greier..jeg fikk det for MANGE år sia mot noe ryggvondt av en GAAAL lege...tok en og aldri mer...

Skrevet

Synes det var artig jeg, spesielt om jeg tok 3... Tok jeg 4 begynte det å bli ekkelt, for da skalv både bein og armer, og ble litt lammet.

Skrevet

Sobril er vel for panikkangst, er det ikkje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...