WP-TLogPeanut Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Var det jeg fikk en time før operasjonen i dag , men funka ikke,så lå bare og skalv og gråt hele tida mens de holdt på å fjerna visdomstanna mi Noen som vet om noe annet man kan ta som beroligende før en operasjon med lokalbedøvelse som kanskje funker bedre?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Ånei, var det sånn det gikk? Sobril kanskje, om det ikke er omtrent samme coctailen i dem..
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Hvor mye tok du da? Vival er supert hvis man bare tar NOK, jeg må ta 3-4 5mg tabletter jeg for å få den MINSTE effekt...
* 5 om dagen * Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 somadril er avslappende(muskelavslappende)....1 av de, så er du "happy"...etter ca 30 minutter da...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Hvor mange mg var vivalen? 5 mg er sannsynligvis en bra dose for tannlegeangst. ! mg er vedlig lite, men det kommer jo igjen ann på toleransegrensen. JEg fikk vival de første ukene etter at mannen min døde. Og 5 mg vival fjernet skjelvinger, brekninger, uro og sånt. Diazepam er jo ikke en mirakelmedisin, den hjelper på uro men tar sjelden alt vekk.
WP-TLogPeanut Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Jepp , det var det oppsto noen småkomplikasjoner og , så de tok bare ene i dag , så må tilbake og gjøre det samma en gang til på andre siden Sobril ja,får prøve det neste gang,takk for tips!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Eller en svak dose av Vival i tillegg til Sobril. Ekke lege jeg assa, skal vel være forsiktig med å synse. Men kan du ikke spørre legen om hva som kan hjelpe da? Si hvor redd du er, så hjelper han eller hun deg sikkert
WP-TLogPeanut Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2008 Visste ikke hva jeg fikk før etterpå , hadde jeg visst det hadde jeg protestert ... har tatt vival i en tøff periode før,uten effekt. Fikk to 5mgtabletter..
Sjokoladekaka Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Husk det at om du er oppkava og gira/nervøs, så trengs det meir bedøvelse/beroligande enn om du er rolig. Det kan vere det som skjedde i dag:)
WP-TLogPeanut Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 29. februar 2008 Jo , har tenkt til å spørre legen eller tannlegen , men jeg er sånn at jeg liker å finne ut ting med en gang , hehe , og akkurat nå har jeg taleforbud pga blødninger hehehe så kjekt å ha dib og få luftet noen tanker ihvertfall
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Jeg har fått en mix av Vival og noe annet en gang i alle fall, bare Vival hjelper ikke på meg.. Hehe, jeg er også litt sånn. Må vite det på forhånd.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Somadril er ikke lovlig i Norge lenger fordi det var for sterkt. Det kan jeg skrive under på. Satt og så på et bilde av en skog, og så plutselig alver i alle trærne, hihi...
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #14 Skrevet 29. februar 2008 usja ja...farlige greier..jeg fikk det for MANGE år sia mot noe ryggvondt av en GAAAL lege...tok en og aldri mer...
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #15 Skrevet 29. februar 2008 Synes det var artig jeg, spesielt om jeg tok 3... Tok jeg 4 begynte det å bli ekkelt, for da skalv både bein og armer, og ble litt lammet.
Sjokoladekaka Skrevet 29. februar 2008 #16 Skrevet 29. februar 2008 Sobril er vel for panikkangst, er det ikkje?
* 5 om dagen * Skrevet 29. februar 2008 #17 Skrevet 29. februar 2008 bare en link til svaret ditt...ps: det ble skrevet i 2007, så altså dette gjelder fra 1.5.2008 http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2007/05/16/somadril-trekkes-fra-marke/index.xml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå