Gå til innhold

Da var vi kommet til MARS:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måneden hvor jeg har termin..hehe. Selv om jeg ikke har termin før den 26, så er det litt spesielt å se at det står mars på kalenderen... Har ventet lenge på den måneden nå!:)

25 dager igjen nå, og slimproppen gikk i går...Bare litt dumt at babyen ligger i seteleie enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA ENDELIG VÅRES MÅNDE :o)

Har 19 dager igjen.... blir spennende tid framover nå :o)

Skrevet

Har 26 dager igjen og hodet er godt festet:)

Gleder meg sånn, håper jeg ikke går over:) Hehe...

Skrevet

Men ikke noen sniking i køen her altså! nå gjør vi oss ferdig med februar mammaene først!!

Skrevet

4 dager igjen!!!! Kom igjen nå!!!! :)

Skrevet

Ja, jippi!! 4 dager igjen til termin, men kan gjerne komme i helgen!!:D

Skrevet

Ja, dette blir min måned og ja.

Var visst ikke plass til meg i februar :)

Så mars blir det, jeg kan jo ikke gå helt til april ihvertfall... er jo ingen elefant, på ingen måte.

Skrevet

yes endelig vår måned:) 14 dager til termin:)

Skrevet

Er så utrolig deilig at det endelig er mnd MARS;)

Gleder meg så mye til lille prinsessen min skal komme til verden ;)

Bare 4 små dager igjen til termin, men kan jo fortsatt gå 2 uker til, men jeg er optimist ;) hehe!

Skrevet

mars er en flott måned vettu.. har 14 dager til termin jeg.. men regner med at det skjer noe før det.. =)

Skrevet

Endelig Mars:) Deilig å tenke på at denne måneden blir det garantert baby. Har bare 3 dager til termin så det kan jo skje fort også.

Lykke til alle Mars-jenter :)

Skrevet

Regnet nesten med at det ville bli mars-beibi på meg siden jeg hadde termin 29.feb. :-) Men nå vil jeg ha den ut altså!!!! Lykke til alle marsdamer!

Skrevet

Endelig.....

Har termin den 13, men både jeg, sambo,JM,familie etc tror det kommer til å skje før den tid.

Har sterk følelse på denne helgen jeg, så blir spennede å se...

Skrevet

nå er d ikke lenge igjen=)

lurer på hvem som får først..blir spennende å følge med på alle som har termin i mars=)

Skrevet

Yippi!

28 dager til termin, så jeg må nok smøre meg med litt tålmodighet utover i denne måneden også. Er klar for at det skjer noe i påskeuken jeg... :-)

Men først må prinsessa snu seg synes jeg. Rompa er fortsatt ned og hodet opp... Har ligget slik i 5 uker nå. Hoho. Snu deg!

Skrevet

Ja det var det første jeg tenkte da jeg voknet i dag:o)

Babyen sin mnd.

Får bare håpe hun kommer i mars og ikke venter til april.

Skrevet

Ja endelig er vi i mars mnd!! har termin den 26 jeg også=) men tror det kommer før får vi håpe=)

Skrevet

å hjelp er det virkelig mars,,hihi...

denne måneden får jeg en baby i armene :o)

har termin 15.mars å den blir satt igang 29.mars om bebien ikke kommer før...men kan jo bli 1.april men tviler sterkt ;p

Skrevet

Veldig rat at det er mars. Hukser positiv graviditetstest 12.juli liksom...og nå er måneden kommet. Termin 26.mars her også, så håper jeg får noen uker til..permisjon til tirsdag.

Skrevet

ca bare 14 dager igjen ... :D

Skrevet

Og jeg har tenkt så lenge at når mars kommer, da er det bare en måneds tid igjen. Så rart å våkne i dag og se at det sto 1.3 på klokkeradioen, men også så deilig:) Lykke til da marsdamer, jeg kommer nok ikke til å snike i køen deres:)

Skrevet

Juhuu, endeli vår måned:):) Har termin 24. mars, helt sprøtt å tenke på, fortsatt litt uvirkelig;)

Skrevet

15 dager igjen:-) Men kunne godt tenkt meg den kom i løpet av kort tid.

Proppen har gått og hodet er festet, så alt er hvertfall godt tilrettelagt!

Skrevet

Endelig mars ja. Herlig følelse :)

Har termin 4 mars, altså om 3 dager, så maks 17 dager igjen. Så er ikke så altfor lenge igjen til babyen kommer. Regner med å gå over termin denne gangen og, så jeg har heller nedtelling utifra det jeg, så jeg ikke blir utålmodig eller lei nå på slutten.

Men hadde selvfølgelig ikke gjort noe om den kom snart, for nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg klarer nesten ikke gå iblant. Alt går i slow motion, og det er ikke så enkelt bestandig når man har ei aktiv jente på 3 år hjemme :)

Foreløpig ingen tegn på at en fødsel er nært forestående. Bortsett fra voldsomt med kynnere og menssmerter, så modnes vel sakte men sikkert iallfall :)

Lykke til alle andre marsmammaer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...