Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får du inn de anorakk-jakkene i Mini A Ture til høsten igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...også lurer jeg på hvordan det går på skolen, for det har jeg tenkt ganske mye på.... :-)

Skrevet

Med datteren min tenker du på? Vi hadde et møte med rektor og klasseforstander på tirsdag og ble da enige om en tiltaksplan. Jeg kan jo ikke skrive noe særlig om den, men bl.a skal de styrke inspeksjoner o.l. Den siste uken har vært veldig bra og ingen nye angrep:):) Ungen er mye mere happy og det er godt for en mamma å se:) Tusen takk for at du spør!!

Skrevet

Nå ble jeg glad!!! Det var godt å høre!

God klem til deg som har tatt dette viktige her på alvor, du er veldig, veldig flink!! Det er vanskelige ting å sloss om!

Skrevet

Du hadde jo svart! :D

Sånn vil Sunniva ha! Når kommer de? Hehe!

Skrevet

Takk:) Vi var heldige som fikk vinterferien i mellom slagene..... jeg håper ting ordner seg for hvis ikke må jeg ty til hardere skyts og det vil jeg faktisk ikke egentlig. Snill du som bryr deg:)

Skrevet

Så fint navn hun har:) Tipper de kommer i august. Mini a Ture er ganske kjappe med levering.

Skrevet

Javisst! ;) Hehe.

Er brun til jenter eller gutter?

Nå virker jeg fryktelig overfladisk her. Så bra at det ser ut til å ordne seg på skolen. :) :)

Skrevet

Overfladisk går bra det hehehe.....de er helt like i modellen så brunt til jente går også fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...