iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Men hva kan jeg forvente å få for den ? Den er mye, men pent brukt... Selges med mykbag - brukt i 6 mnd...
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 betalte ca 6500 for den...
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Er det for mye å forvente å få 3500 for den ? Er jo ei veldig bra og solid vogn... Jeg er helt grønn på dette - derfor jeg spør
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg solgte min emmaljunga cerox limited edition 2005 vogn for 6 mnd siden. Med fulgt ubrukt paraply, ubrukt vinterpose, ubrukt regntrekk, myggnetting, mykbag og reservehjul. Vognen så helt ny ut og var lite brukt. Etter 6 mnd med annonsering fikk jeg solgt den for 2500,-
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Oj - da kan det faktisk hende at jeg bare beholder denne - og kjøper en ny vogn når nr.2 blir født - om et par år... Er jo ei veldig god vogn - som jeg er veldig førnøyd med. Er bare litt lei av den - hehe... Kan jo hende at jeg liker den når jeg pakker den ut da =)
iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2008 altså - at jeg bruker emmaljunga-vogna til neste unge også. er bare så kjipt å selge ei vogn som jeg liker godt - bare fordi jeg er lei av den - og ikke få igjen "noe" for den... 2500 kr til eller fra på ny vogn er jo ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå