Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Hun godeste Storhaug virker jo rimelig rabiat innimellom..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Trubbel svarer seg selv og tar et Googlesøk i stedet.
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Antimuslimsk informasjonsvirksomhet, manipulering av ungpiker og generell fanatisme.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ja, den biten er jeg inneforstått med. Jeg bare lurte på hva meningen skal være jeg. Why, lizm.
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Å gjøre det norske folk oppmerksom på at vi er i ferd med å bli overtatt av fanatiske muslimske mørkemenn fra middelalderen. Det var ikke et direkte sitat, men det er mye det frk Storhaug formidler.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Ja, de muslima assa. Tror du hun tror på det selv?
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Ja. Jeg har møtt henne i et par sammenhenger. Fremstår som hun gjør i media. Fascinerende, helt klart. Det verste er at det begynte med ting man kunne være enig i. Det var en viss saklighet. Så bare tippa det helt over.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Jeg liker jo entusiasme i mennesker, men det tipper liksom litt gale veien da. Hehe. Men hvor får hun opplysningene sine fra da? Tabloide medier?
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Litt rundtomkring-fallera tror jeg. De har en ganske solid lenkesamling på websidene, bruker å følge med på alt av saker som inkluderer muslimer som er slemme i hvert fall. Og henger vel generelt mye i miljøer som forholder seg til islam som religion, tvangsekteskap, unge innvandrerjenter osv. Mye av faktaene stemmer, mens fortolkningene ofte er noget spesielle.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #10 Skrevet 29. februar 2008 Ja, kikker på siden nå. Vinklingen i flere av sakene er vel riiimelig drøy. Bittelitt mørkebrunt?
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Tja. Det er liksom bare islam skytset rettes mot, så jeg vet ikke om man kan kalle det det heller. Men fullstendig unyansert, fanatisk og krisemaksimerende - så absolutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå