Gå til innhold

Rosa/brun utflod og stikk i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff nå ble jeg lei meg. Var på do nå og satt og pressa for å få ut litt, og når jeg skulle tørke meg så var det litt sånn brun/rosa-gjennomsiktig på papiret. Har hatt litt stikk i magen i ettermiddag/kveld og generelt følt meg trøtt og sliten i dag.

Vet jo at det er relativt vanlig med blødninger, men ble likevel lei meg og redd nå. Lurer på hvor mye det skal bli før jeg evt ringer noen legevakt. Er 7+7 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)Jeg har htt endel mensensmerter å har hatt noe små blødninger to ganger..er i 6 uke...Det er veldig normalt!!jeg var på UL og der så vi plommesekken og fosteret:)Men hørte ingen hjerteslag for det var for tidlig...skal det til uken:)Så ikke tenk så masse på det du:)Bekymringer følger med det altså!!Kjenner meg godt igjen!!Så tror du kan ta det helt med ro:)

Klem

Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende innlegg. Har roa meg ned litt nå. Ikke vært noe mer blod på papiret hittil, og ikke noe smerter, så da er det vel ikke noe å uroe seg for. Skal uansett ringe legen for noe annet på mandag, så da nevner jeg det for ham samtidig...

Lykke til på ul til uka, krysser fingrene for at du får se et lite hjerte som banker da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...