Gå til innhold

uforklarlig "klump"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok! Dette er litt utenfor min situasjon akkurat nå, siden jeg nå er lykkelig gravid i min 6.uke: Saken er om det er mulig å bli gravid hvis sæd blir spilt rett ved skjedeinngangen og ikke inni?? Dette er flere år siden: Saken er at jeg var jomfru, men da jeg skulle ha mensen- veldig sterke smerter akkurat denne gangen- kom det ut en klump, ca 5 cm lang og 2 cm bred,(stopp og les dere som syns detaljer er ekkelt!) Den var hudaktig lys øverst med nupper på ene siden og blodig nederst som koagulert blod. Kan det være andre ting som kan løsne (eggstokkdeler, svulster el.??) Noen som har opplevd noe slikt? Det kan vel ikke være en abort når jeg ikke hadde hatt samleie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ukjent territorium for meg iallfall. Kanskje det kan ha vært jomfruhinna eller noe sånt? Vet ikke hvordan det ville sett ut. Hørtes litt mystisk ut, ja. Skal vel litt til for å bli befruktet av sæd som lander utenfor skjeden. Må være sterke svømmere da, tror jeg;-)

Skrevet

Ifølge min erfaring kan dette ligne jomruhinnen din. Men det kan også være en klomp med blod som har vært liggende igjen etter mensen som først kommer ut under sex.

Men du burde uansett ta kontakt med lege og få en gynekologisk undersøkelse. Om en blodklomp kommer ut kan dette være et tegn på tidlig blodansamlinger å at du må ha noe medisin for å tynne ut blodet ditt.

Men etter min mening er det mest sannsynlig jomfruhinnen din som har kommet ut etter samleie. Det høres ut som hinnen etter det du forklarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...