Gjest Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Kommer aldri til å få svar på den lange tråden, så starter en ny.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Kjedelige, forblinda og iført mental grilldress. Matchende, må vite.
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Ok, så det er ektefolk. Lærer stadig noe nytt.
Feita Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 En mann og en kone vel! Partnere er to av samme kjønn!
Gjest ->>- Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Et gift par. Slik som meg og kona, f.eks. Ordet er ganske vanlig, det. (Annies utsagn om at ekteskapet er for ektefolk er selvsagt helt riktig. Man blir jo ektefolk i det man gifter seg).
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Jaja. Når jeg hører Ektefolk så tenker jeg Ekte folk, og det er jo egentlig vi fleste så da er det jo ganske logisk allikevel. Et menneske er et menneske, om man gifter seg med motsatt kjønn eller samme kjønn er for meg det samme. Foreløpig foretrekker jeg motsatt kjønn, men det kan jo hende at plutselig en dag faller jeg for en av samme kjønn.
Mammasin Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 ELLER dame og dame, mann og mann... så lenge de er gift. Åå la oss snart få felles ekteskapslov så blir det ikke noe spørsmål:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå