☆Lille my* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 *Er dere fornøyd? *Er den stødig? *ca hvor lenge kan man bruke baggen? *Er det full liggestilling på sportsdelen/ og kan man ha den begge veier? *er den liten sammenlagt? *Pris? Håer noen orker å svare:)
storebror og junibaby=) Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hei=) Ja,jeg er kjempefornøyd!! -Den er stødig,aldri vært i nærheten av å tippe den. -Bagen har jeg aldri brukt,men den er romslig. Har vel en av de største bagene til 3 hjulinger. -sportsdelen kan du bruke leeeenge,opp til 40 kg,og den er romslig. -Kan legges nesten helt flatt,men ikke 100%Men bra nok. -Den kan kun brukes forover,noe som er en av de få ulempene. Det og at handlekuven er vanskelig å nå med sportsdelen på.
storebror og junibaby=) Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 GLemte et par spørsmål:' Den blir veldig liten,kan "brettes sammen på en måte,så den ikke blir så lang.Mye mindre enn en kombi vogn og mange andre 3 hjulinger. Den er noe dyr.Med bag er det vel 6-7 tusen mener jeg. Jeg bestilte i utlandet men den siden selger de ikke lenger=( Da ga jeg 4 tusen inkl frakt(uten bag da) Men mulig andre sider selger den
bambino07 Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 jeg er kjempe fornøyd! bruker bag enda og lillemor er snart 9mnd. hun er riktignok ikke den største babyen da.. har ikke prøvd sportsdelen men har hørt at den og skal være kjempe bra og stor! anbefales:)
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 Tusen takk for svar=) Gutten min er 6 mndr i dag og har ikke brukt baggen på city crossen siden han var 4 måneder! da ble den forliten:( (med pose i ja) Er det full liggestilling på sportsdelen, og kommer man frem overalt med vogna? den blir ikke for stor og klumpete liksom?
☆Lille my* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Hadde jo fått svar på det så jeg;) Hva tror dere jeg kan få for en emmaljunga citycross 07 mod? Bag brukt i 4-mnd, og sportsdel i 1 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå