Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 er så godt å drikke seg full helt alene:)
Gerd-Johan Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 ja ikke santt. Hater det jeg, men nå er kisen jeg er så jævla sur på ut av huset så da er det greit!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Lenge leve alkoholen! Jeg trenger det i dag.
Gerd-Johan Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Ja det gjør faen mæ æ å!¨Hælvetes forbaiinna egosentriske maiinnfolk!!!!!!!!
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Ja, du kan så si! Hvor er du fra Lillemånen?
Gerd-Johan Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Lille måne e en vaskækte trønder.Du da fumlis ?
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 jammen det er jo det som er så godt:) helt alene og på druen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå