vipsen*en av hver* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 hei.. dette er min andre fødsel men føler jeg har glemt alt fra sist gang.. da begynte fødselen med vannavgang og jeg skjønte hva som var på gang.. Da jeg reiste ned viste jeg ikke om jeg hadde rier, men hadde vist det ifølge målapparatet.... no har jeg den siste uken hadde masse mens murringer og sterke kynnere... Men i kveld har jeg hadde noe jeg tror er rier.. Var liksom akkurat som noen tok tak i kroppen min på en måte.. kynnerern jeg har hatt tidlige har vært mer bløte på en måte.. disse var det masse tak i på en måte... hva tror dere... er 10 dager unna termin. fikk før sist gang..
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 ikke umulig da!! Du for vente å se om det kommer flere!! Prøv å være mest mulig i bevegelse!! Så må du fortelle hvordan det går:) Masse lykke til!!
vipsen*en av hver* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 det forsatte litt etter jeg hadde lagt meg så fikk nesten ikke sove for jeg var så spent.. noen var vonde også.. men det hele stoppet opp... så skuffa.. trodde snuppa ville komme snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå