Gå til innhold

Tungt å puste når jeg ligger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ligger på ryggen så er det så forfordelig tungt å puste. Jeg peser i vei, og får aldri nok luft. Når jeg legger meg litt opp, eller på siden blir det lettere. Og når jeg går trapper høres jeg ut som en gammel innrøyka mann med astma som ikke har bevegd seg på femti år, og det til tross for at jeg har trent spinning i noen år før jeg ble gravid. Kondisen var altså helt ok før jeg ble gravid.

Hvorfor er det sånn? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk deg hva kroppen din har blitt fyllt opp med..masse baby,vann,morkake osv som presser på lungene og andre innvoller. Det er tungt ja=)

Skrevet

Akkurat det hadde jeg skjønt, hadde det ikke vært for det faktum at jeg har vært sånn siden jeg var ca 10 uker på vei, Det kunne ikke være rare greiene som pressa og tynga på den tiden?

Skrevet

Har det akkurat sånn jeg også, men det bekymrer meg ikke, er bare å la være å ligge på ryggen:-)

Lå litt på ryggen i ste for å måle livmora, men holdt på å besvime etterpå!

Har også hatt det sånn like lenge som deg tror jeg.

Skrevet

hmmm..nei da kan nok ikke jeg hjelpe deg. Men hjertet jobber jo mye mer under en graviditet da,det gjelder jo også tidlig så kan jo være det er det du merker ?Jeg ble også fort tungpustet denne gangen,og peser fortsatt.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...