Lua på snei :o) Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Heihei,lurte på om det er noen her inne som kunne tenke seg å prøve å svare på noe av de tingene jeg lurer på? Jeg er ei jente født 16.02.1984 og gift med den gode og snille mannen min som er født 09.04.1975. Vi har en liten herlig gutt som er født 17.03.2007. Vi tenker på å prøve å få en søsken til vår lille,men lurer da på når vi bør begynne å prøve? Vi driver også å tenke på å flytte tilbake til barndomsfylke til mannen min,og lurer da på om det er noe vi får en mulighet til å gjøre om ikke altfor lenge? Håper dette ikke var altfor klønete spurt,og tusen takk for de svarene jeg får )
Lua på snei :o) Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2008 Hm.....jeg dytter eb gang til,i håp om at noen får tid til å ta en titt ;o)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Får opp at du blir gravid høsten 2008.
Lua på snei :o) Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2008 Oi så spennende! Tusen takk for at du svarte )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå