Gå til innhold

rock-rock-rock-rockering...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sykt hvor vondt det skal være å leke litt med den rockeringen da !!

Hvor lang tid tar det før man er "herda" ? Har ikke brukt min mere enn i 3 dager jeg da, men - hehe.. Blåmerker får man jo også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er garantert psykisk - men jeg føler meg strammere i magen assa... Mne det er sikkert bare fordi jeg føler meg så flinks om har kjøpt en sånn rockering - og faktisk har begynt å trent ;)

Er morsomt ja. Men som sagt - himla vondt de første dagene !!

Skrevet

bestilte den derre 100-160 lbs, 3,3 lbs (ikke at jeg vet hva det betyr men ;p )

Den som koster US$26

Skrevet

Ååå, gleder meg masse til min kommer=D Hvor lenge har du holdt på nå i begynlsen? pr dag altså...

Skrevet

Hehe - det står at man skal bruke den 1-3 min hver dag den første uka (kan hende det stod 1-3 min 2 ganger daglig, husker ikke helt). Men jeg har fått så vondt at jeg, de 2 første dagene , greide kun 30 sek hver gang... gjorde dette et par ganger hver dag. Men idag har jeg greid å rocke i sikkert 3 min i strekk - man blir litt hekta ;) ...selvom det er voondt !! Er vondest etter at man har rocka...rett etterpå liksom - GOSH !!!

Skrevet

Tror jeg har kjøpt en for stor ring..hm

Fysoterapeute min har samme merke. Gjør vondt, men den jeg fikk i posten nå klarer jeg ikke å rocke med en gang. Må finne ut av det i morgen.

Skrevet

kjipt det da - skal jo være lett å rocke med de - i alle fall når man har knekt rocke-koden...om jeg kan kalle det for det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...