Gå til innhold

Hvordan går d i siste harry potter boka??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle dør, Voldemort tar makten og innfører sharilovgivning og Dumbledore gjenoppstår og inngår partnerskap med Lucius Malfoy.

Skrevet

anbefaler deg å lese boka, den var helt fantastisk!

men ja, mange dør..

desverre.

Skrevet

hehehe...

Den skulle jeg likt å lest....

Skrevet

ikke eg..

beklager å måtte si det, men pila klarer aldri å komme opp med noe bedre nn hva JK Rowling har kommet med - med potter-serien. den er bare vidunderlig!

all ære til ho!

Skrevet

nei 300 sider med sarkasme hadde vel blitt litt drøyt... hehehe...

Skrevet

prøv 800 sider da...

men 3 minutter på krangle er nok sarkasme for meg. dem har jo ren ordkrig der inne, med konkurranse om hvem som har pugga fremmedordboka best...

jaja...

Skrevet

Gidder aldri sjekke den siden..... Bare møl...:)

Bedre å dibbelere her inne:)

Skrevet

Døh, err'u frekk eller?

Men joa, JK er fantastisk. Jeg ville vel egentlig bare poengtere at det er absurd å skulle oppsummere "hva som skjer" på noen linjer. HI bør lese boka sjøl, og gidder'a ikke så ligger det sikkert handlingsreferat på wikipedia et sted. Kjipt å legge det her om noen skulle slumpe innom tråden uten å tenke seg om og faktisk har lyst å lese boka.

Skrevet

enig der pila, derfor eg ikke begynte med noe oppsummering.. blir eg jo sittende til imårra.. :):)

boka er jo helt genial, hele serien!

me nfy så forskjellig inntrykk det er å lese dem på engelsk enn på norsk da! har lest serien på begge språkene, å liker dem best på engelsk da. vet ikke hvorfor da...

Skrevet

Enig med deg der ja,,

Det å "hjelp meg og formulere problemstillinga og all den andre teksten i hovedoppgaven min.."

Lamt:)

Skrevet

Det er og blir tåpelig å oversette navn fra engelsk til norsk. Jeg ser at det er nødvendig når navnene har betydning, men at Fred og George skal bli til Fred og Frank? Hvorfor det, 'a? Gav opp norskheten etter første boka.

Skrevet

syns den aller værste va malacrux da.. høres ut som noe rosa sukkertøy...

og seff "snilehorn"... usj...

originalen er bare best!

de sku bare latt navna være.. er jo ikke vits å oversette navn jo!

fred&george er bare konge da. ledd myyye av dem ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...