vipsen*en av hver* Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 hvor lenge varte det mellom hver ri da ibegynnelsen??? Jeg hadde vannavgang sist så er litt ufaren på dette... har hatt noen skikkelig tak i kveld.. er kanskje en 20 min mellom hver gang... er 10 dager unna termin så gjør ikke noe om ho kommer snart..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 jeg har hatt 10 minutter mellom i begynnelsen på begge fødslene mine, der riene har vart i ca 30-45 sekunder i begynnelsen. Lykke til da, håper at det blir vondere for deg utover kvelden
vipsen*en av hver* Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 takk for det.. har hatt sånne mens smerter i hele dag og masse sterke kynnere.. får bare følge med... håper det blir vondere...
maria isabell Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 mine første rier kom et par i timen og så økte det utover dagen,tettere og tettere,men det vart liksom aldri noe system på det,så var hjemme hele dagen og halve natta,når vi endelig annkomm sykehuset var det 4 cm og eg var sååå sliten..etter 5-6 timer var det 5 cm og var utslitt..da tok de vannet og da vart det et enormt system med lange tette rier og pang,der var hun ute...
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 min siste fødsel startet slik... Med svake rier klokken halv seks om morgenen, var usikker på om det var kynnere eller rier, men kjente igjen smerten fra de andre gangene jeg har hatt rier... 12 timer gikk jeg med disse, før det begynte å bli vondere....8 timer etter det igjen var lillemor ute
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 meg som svarte over her, ikke meningen å være anonym
Smånetta 14.mai Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Min forrige startet med 45 til halvannen time i mellom men skikkelige tak! De stoppet litt i noen timer. Så klinket de til og kom hvert ttiende minutt i tre timer og så hvert åttende i en time, så var det to mini mellom, da gikk vannet utover hele stuegulvt og vi dro på føden. Mine var like vonde hele tiden, så jeg hadde god tid til å vende meg til smertene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå