Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Sikkert dumt spørsmål, men tenker mye på dette...Håper dere kan berolige meg :-) Kan jeg skade babyen når jeg bøyer meg ned, eller sitter med beina sammen? osv. Er 36 + 5 dager og babyen ligger ganske ned i bekkenet..Får ikke babyen ubehag når jeg bøyer meg osv.? På forhånd takk for svar.. Flau så signerer ikke med nicket...............
*Super*Mamman* Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Alle leger og jordmødre sier jo at det ikke er mulig siden bebien ligger så godt beskyttet der inne. .. Og at det evnt blir vondt og ubehagelig for oss lenge før det blir det for bebien.. Men må si jeg tenker det noen ganger jeg også,,,Er jo bekymret for alt mulig vettu, hihi:)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Tipper der ikke leste om den ungen som datt i do på et tog i india? havnet på jernbanesporet og ble funnet igjen I LIVE!!! Utrolig hva de tåler,dette var vel et mirakel da men tenk inne i magen er babyen godt beskyttet av flere lag og vann!
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Takk for svar:-) Man vet jo det, men det er godt å vite at andre ha det samme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå