trinebeate Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Vil gjerne høre hva dere anbefaler. Har tenkt å anskaffe meg noen nye abonnement nå som jeg går hjemme:)
Hikken Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Jeg leser en salig blanding av FHM, Vi Menn, Det nye og Gravid :-) Førsteklasses dasslitteratur alt sammen :-)
HEMMELIG!!! Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Jeg leser så mange blader!! Abonerer på Costume (kjempebra!), Elle, Bonytt & Det nye. Kjøper alle nr av engelske Vouge & leser Henne og diverse interiørblader på jobben... Kanskje lurt å kjøpe en av hver en mnd, og se hva du liker best...
*bubbs* Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Jeg liker Costume og ELLE interiør. Av og til kjøper jeg engelske ELLE også, men det er ganske dyrt så det gidder jeg ikke kjøpe hver mnd. De bladene jeg kjøper kjøper jeg fordi jeg liker å klippe ut ting jeg synes er pene og spare på dem.
Hønemor30 Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Går en del i interiør blader her, som bo bedre og bonytt ( kjæresten er litt bekymra for hvordan ideer jeg skal komme opp med innimellom, tror jeg :-)) ellers er Kamille og KK blader jeg kjøper.
temi & keli Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Hehe.. Ikke noe du slenger deg på, sikkert.. -men her er det foreldre og barn, utdanning og spesialpedagogikk som blir lest..
*H* Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 jeg har prøvd litt av hvert det siste halve året.. eneste jeg egentlig er fornøyd med er ELLE.. kunne sikkert abb. på Vouge også, men det blir så dyrt. ellers skal jeg prøve Det nye nå, men tror ikke jeg liker det så godt. kamille syns jeg bare er blaaaah...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå