Gå til innhold

Uke 32 og litt åpning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg plutselig fått litt nedpress følelse og tenkte at nå har hun begynt å skru seg litt ned i bekkenet gitt. Kanskje litt tidlig, men ingen bombe, fødte jo fire uker for tidlig forrige gang. Ringte jobben i morges og sa ifra at nå tror jeg det er lurt å sakke tempoet litt, kommer ikke jobb idag og skal ringe legen. Legen syntes jeg skulle komme en tur så han fikk sjekket meg, bare for sikkerhets skyld, sånn før helgen. Han kjente på hodet til babyen og sa at det var ikke såå langt nede og at det kjentes greit ut, men at han ville sjekke at livmorhalsen var fast og fin, noe han trodde den var da. Men den gang ei, hodet lå myye lenger ned enn det han trodde fra utsiden, livmorhalsen var helt myk og jeg hadde litt åpning. Jeg er jaggu glad for at jeg stolte på innstinktene mine som sa at jeg skulle ta det med ro, det er jo altfor tidlig å føde nå, vil jo gjerne ha lille snupp der inne så nær termin som mulig, hun har det bedre der enn i en kuvøse! Så nå har jeg tenkt til å lage en alvorlig stor grop i sofaen hvor jeg kan sitte og kommandere :-)

Til dere som så veldig gjerne vil ha babyen deres fortest mulig ut: Vær takknemlig for den tiden den vil være inni magene deres, det er der den har det best fram til den er klar til å komme av seg selv, hedige dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...