oui-oui Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Synes Kranglesida var mye mer interessant lesning da hun var fast inventar... :-)
oui-oui Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Ja, der sier du noe :-) Jeg er nok litt for naiv for slike nettsamfunn. Men er hun da blitt mindre interessant, siden jeg ikke har funnet noen tilsvarende..? ;-) Ha ei fin Trondheimsnatt!
oui-oui Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 Heisann! Det var jo nesten litt smigrende, for jeg har aldri vært med i det gode selskap på denne siden ;-) Neida, jeg er nok bare meg selv, jeg! Men du da, har du lagt om stilen, eller? Uvanlig hyggelig i kveld..? ;-)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Tror Lilja bare er bissibissi, og det er jo lov - selv om det er synd når det gjelder en som bidro såpass, ja.
Süsse Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Jeg tror hun er på en lang ferie langt langt borte.
lilja70 Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Så kjekt at dere har savna meg!!! Jeg har vært superbisibissi;-) -OG jeg har vært langt langt borte. Ikke samtidig, heldigvis. Nå er jeg bissi igjen, men har hatt syke unger i dag, så jeg trengte til litt voksentid;-) Orker ikke flere rettebunker, takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå