Gå til innhold

er det farlig å....


Anbefalte innlegg

Skrevet

sette en hårstrikk eller noe rundt armene på utedressen,den er litt for lang og er ikke borrelås på armene:(

event ande tips?Bretter opp nå,men kan jo fortere bli våt inni da...

 

ikke halshugg meg om det ikke er smart da....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heier også på teip

Skrevet

Hvis det ikke er for stramt så gjør det vel ikke noe? Det er jo strikk på de vanligvis.. selv om de kanskje er lenger nede enn du tenker å ha strikken? Det viktigste er vel at du ikke stopper blodsirkulasjonen..

Kan du brette armene andre veien - slik at yttersiden fortsatt er ytterst?

Skrevet

går an å brette opp å ha votter utenpå

Skrevet

begynner å bli varmt å ha på votter her nå.....

Men teip hørtes smart ut,men dressen bli ikke ødelagt av det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...