Gå til innhold

FY FAEN ASS:::GRRRR

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå jeg blir så sint!! Sitter liksom alltid "alene" på kvelden jeg..Typen min pleier jo å være hjemme han også..men enten så er det som å snakke til en vegg eller så sovner han så fort det blir snakk om sex eller et program vi skal se "sammen" kommer. NÅ i dag så var han så trøtt på dagen men da ville han ikke ta seg en lur,så når kl ble 19 så foreslo jeg at han kunne gå å ta seg en time på øyet så jeg slapp å sitte alene"igjen"...og hva tror dere? JO nå har han ligget der i sitt eget sikkel og snorka siden kl 19 da ,jeg har vært og vekt han tre ganger,datteren vår to..og han sier bare JADA hver gang!!! Jævlig koselig synes jeg..tror ikke vi har sett senkveld sammen en eneste gang på flere mnder. Blir så frustrert,lei meg og driiit lei hele typen!! Går det an å ha en hyggelig kveld eller??? faen ass..måtte bare få det ut =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha kjenner meg så igjen!!!

Det er sinnsykt irriterende men jeg har finni ut at det er umulig å gjøre noe med! Det mest irriterende er at samboern nekter for at han sover, når han ligger der og snorker time etter time... og legge seg skal han i hvert fall ikke.

I kveld er han ute, like greit så slipper jeg å irritere meg :)

Skrevet

klokka er 23.25 og han sover fortsatt......grrrr. Nå går jeg å legger meg snart også.....sur!!!

Skrevet

så får du en blid og opplagt mann imorgen da, så kan dere finne på noe sammen da:)

Kanskje han ikke liker så godt senkveld?? siden dere ikke har sett det sammen på flere mnd...

Skrevet

Ja han får stå opp i morgen det er helt klart men kjenner han så godt at det å finne på noe sammen ikke skjer. Og han liker jo senkveld sier han..er jo helt med på reklamer og når det begynner..men neida han sovner...men det spiller ikke noen rolle egentlig om det er senkveld eller en film vi skal se sammen..til og med om han velger..En pils eller to vettu..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Her er det snakk om å VÆRE tilstede i forholdet.... spiller null rolle hva vi gjør...

Skrevet

Ja forstår hva du mener..Ikke meningen å virke frekk eller noe.. Dere bør kanskje ta dere en særiøs prat om det der, om ikke vil det kanskje føre til det værste for dere!! Ikke bare på grunn av dine hormoner nå... Å være sammen er noe et par abosolutt burde være!! Kanskje du kan ta han med og finne på noe sammen i morgen? Ut å spise? Ta på deg noe sexy under og frist han hele kvelden..;) Få han til å føle seg spesiell, (selv om han kanskje ikke fortjener det nå) så vil det kanskje hjelpe dere litt på veien... Men da må han våkne opp og ta vare på deg også!!

Håper det ordner seg for dere da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...