Gå til innhold

Dette med spark opp i ribbena

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i mitt tredje svangerskap. Jeg kan aldri huske å ha merka ordentlige spark opp mot ribbena, men jeg er veldig øm i ribbena ofte. Jg har tenkt at de er pga at livmoren er så stor nå at den presser på ribbena. Men jeg har altså aldri kjent et enste spark mot de. Gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her sparker det masse oppi ribbene.. Skikkelig ubehagelig.. Vondt kan det være og...Kjenner noen ganger at foten/armen på en måte sklir bakom også.. Ekkelt....

Skrevet

Jeg kjenner heller ikke spark i ribbeina, men mer sånn press og trykking opp mot ribbeina.

Skrevet

Kjenner ikke spark mot ribbeina. Magen er så langt nede. Men den trykker alt oppover, som igjen presses opp mot ribbeina. De sparka jeg kjenner er faktisk like over navlen (altså SÅ langt nede)!

Skrevet

Også 3. gangs men har sjelden kjent harde spark i ribbena, hvis du mente det. Kan kjenne litt trykk , tror det er kynnere da.

Ellers tror jeg magen min er så romslig, kjenner føttene på utsiden av ribbena, altså at magen går langt opp, så det kjenner jeg ikke noe av

Skrevet

Er 1. gangs og har ikke kjent noe spark opp mot ribbeina. Er litt øm på venstre side av og til, men det tror jeg kommer av at "vitale" deler blir presset litt rundt fordi der er en prins som krever litt plass. Er 39 + 5 nå og regner ikke med at der kommer noen spark opp i ribbeina nei.

Skrevet

Prinsessa i magen min synes tydeligvis at det er veldig kjekt å ligge med beina oppi ribbena min på høyre side. Noen ganger er det rett og slett vanskelig å reise seg da beina er i veien. Er kjempeøm under ribbena og kjenner godt når hun sparker mot dem ja. Er spesielt ekkelt når foten sklir over flere ribben, som om hun spiller gitar, hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...