Gå til innhold

hva er det jeg hører om homofile???

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal de nå få lov å gifte seg? er det vedtatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er du gal? Da blir jo ungene kriminelle og verden går under.

(Nei, det er ikke vedtatt. Ja, det blir det antagelig i løpet av et par måneder).

Skrevet

Håper det:-) Så kan de helvetes prestene sitte der å onannere bibelhistorie og røle rundt om Gud og Jesus å sånn:-)

Skrevet

Da vil jeg bare gratulere alle homofile. Det var på tide!!

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig trist jeg. Og jeg er ikke Hi i denne tråden.

Ok at noen er homofile, men jeg ønsker ikke å få karakterisert mitt ekteskap på lik linje med de.

Skrevet

Ja, sørgelige saker. Jeg ønsker ikke å karakterisert mitt statsborgerskap på lik linje med deg, og foreslår at du snarest deporteres. How's Somalia sounding?

Skrevet

Hva vet du om meg bortsett fra at jeg ikke vil sammenlignes med noen som slikker i seg fittesaft?

Skrevet

jeg er hi.. det var da enda godt det ikke er vedtatt enda..kanskje er det enda håp.. ikke misforstå,jeg har mange homofile i min omgangskrets, så legger meg ikke opp i deres privatliv, konverserer som med alle andre.. det får være deres sak, hvem de sover med, men siden jeg mener det, så må vi hetero få ha vårt ekteskap i fred!

Skrevet

Herregud da!

Tror du det er bedre for lesbiske damer å bli sammenliknet med pikkost slafsende kvinnfok?

Skrevet

Ja da må jeg si du er en meget dømmende person!

Skrevet

Enig med deg, HI!

Ekteskapet er for ektefolk, ikke de som klasker flatkunte.

Skrevet

Hvorfor det?

Det er vel mer eller mindre sikkert at det blir vedtatt. Både ekteskapsloven, adopsjonsrettigheter og en del justeringer i forhold til foreldreskap er rimelig bænkers - de er litt usikre på dette med medisinsk hjelp mot ufrivillig barnløshet, men det har vel mest med at H og V har snodige økonomiargumenter.

Skrevet

Kan du prøve å formulere deg på nytt, du var så vanskelig å tyde.

Skrevet

hahahahaha "så må vi hetero få ha vårt ekteskap i fred"? Ja sikkert ingen homofile som ønsker å gjøre noe med akkurat ditt ekteskap.

Skrevet

Synes det er flott jeg. Det skader vel ingen. Eller er det noen som vet om noe jeg ikke vet?

Skrevet

Du, hva er egentlig denne flatkunta du er så opptatt av? Det motsatte av bulkunte og Kunta Kinte? Og hvordan gjør du denne klaskingen?

*lærevillig*

Skrevet

Fordi vi ikke vil sammenligne våre normale leveforhold som ekteskapet, med deres perversiteter, vel.

Noen setter faktisk ekteskapet høyt.

Skrevet

Haha, det er da ikke ufrivillig barnløshet når to av samme kjønn med viten og vilje går inn i et forhold! SÅ uopplyst er det ikke mulig å være..

Skrevet

Ja, det skulle jeg mene.

Du ville ha sendt meg til Somalia pga. en mening jeg har.

Skrevet

Du er søt. Litt som en petunia. Jeg lover å ikke tukle med ekteskapet ditt.

Skrevet

Der har vel du nmer å lære bort enn jeg har, men finn deg en annen elev. *PJUUUK*

Skrevet

Nei det håper jeg virkelig politikerene setter en stopper for!

FRP! FRP! FRP! FRP!

Skrevet

Jeg vil bare slippe å ha ting til felles med deg, akkurat som du tydeligvis plages av å ha ekteskapsstatus til felles med meg.

Somaliske skikker hadde antagelig passet deg bra - de er ganske gode på å sørge for at personer av samme kjønn ikke gifter seg med hverandre. Nigeria kunne kanskje også være et alternativ, for ikke å snakke om Iran - behagelig klima også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...