Gå til innhold

Kommunikasjon med gullet i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde først bare jeg innbillte meg det, men nå er det 2 ting som virkelig får han til å sparke vilt! Hvis han ikke har sparket på en stund eller hvis jeg har en atme meg som vil kjenn at han kan sparke så får jeg han i full aktivitet på 2 måter!

Det ene er å spille en spilledåse på magen som jeg har gjort hver dag siden jeg var 15 uker på vei, bare en vanesak fra sist jeg var gravid. Har det vært stille på magen et par timer spiller jeg den, og da kommer det spark :)

Den andre tingen er når min samboer legger hodet sitt på magen min og synger "lillepusikatt". Det gjør han en gang hver kveld, og bestandig kommer det spark etter sangen.

Jeg leste at det er spekulasjoner om barnet kan høre inne i magen og også hvor tidlig, jeg er bare 20 uker på vei - men jeg tror ikke dette kan være tilfeldig hver gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:=) så flott å høre da :) jeg gleder meg til jeg kan få kommunisere m babyen min..i de to andre svangerskapene mine så har jeg spillt klassisk musikk til de :) når jeg skulle ta meg en liten tid for meg selv å bare slappe av så hadde jeg cd spiller med sånn høretelefoner å satte på magen,av og til hvis babyen var veldig vill der inne sånn at jeg fik vondt overalt så satte jeg d på t de..å da ble d mye roligere:)

synes d var en koslig tid..¨å d ska jeg gjøre denne gang og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...