En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Jeg også lurer på å kjøpe denne...
Saftsuse 84 Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 Den i Lime og grå (?) er jo knallfin!! Ser jo veldig solid ut. Prøvetrillet den på butikken, virka jo kjempegod.. Men andres erfariger er viktig..
Tommage♀♂ Skrevet 3. mars 2008 #5 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bare tvillingvogna av den, og den er svintung å trille. Er ikke dempere, kun svinghjul, og det er en klar ulempe når man skal opp på en fortauskant ol. Tror det er det samme med enkeltvogna? De brede hjulene gjør også sitt til at den er tung på veien. Skyggen holder seg ikke oppe, faller bakover hele tiden, bremsen er gåen (ble ødelagt etter 3 mnd) og den er innmari kort i ryggen. Frøkna på 2 år og 3 mnd får ikke plass under skyggen, hun er ca 92 cm
Gjest Skrevet 3. mars 2008 #6 Skrevet 3. mars 2008 Jeg har hatt denne og er en av de beste vognene jeg har hatt. Den er stor & "tung" for å være 3hjuling, det er den. Men det er den mest stødige vogna jeg har hatt, av 3 hjulinger. Du skal bruke krefter for å velte den =) Så jeg kan anbefale den, hadde aldri noe prb med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå