Gå til innhold

Flere som har blitt kvalme igjen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 33 og har i de siste to ukene blitt småkvalm igjen.Skikkelig uggen.....

Har også mye kynnere og mensmurringer..... flere ? var ikke sånn med første mann.Er dette liksom modningstegn eller hva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke kvalm her..men spyr og spyr.Nesten verre nå enn hva jeg var med førstemann.Spydde hele svangerskapet med han,men no er det verre..sikkelig ille.

Har masse kynnere og massirier.Legen mener jeg kommer og føde for tildig.Er 31uker i dag.

Skrevet

Jeg er blitt kvalm igjen.. spesielt på morningen og rundt leggetid. Siste kan kanskje komme av at jeg er trøtt/sliten, men det kjennes ut som akkurat samme kvalmen jeg hadde i 1. trimester og deler av 2.

Skikkelig pyton...

 

Er 30+4

Skrevet

kvalmen har aldri gitt seg her.. er 29+5 og MEKTIG lei kvalme og oppkast...

Skrevet

Hadde litt lettere kvalme i 3-4 uker, men på mandag ble det badegulvet som tilholdssted igjen gitt!

 

Akupunktur hjelper tydeligvis litt, men ikke slik at det forsvinner på meg ihvertfall.

 

Er i uke 32.

Skrevet

Hei, jeg ble også kvalm igjen i 31 uke. Er nå uke 39+2, og fortsatt til og fra kvalm. Noen dager er det veldig vanskelig å få i seg noe som helst, og så er det andre dager jeg ikke er kvalm. Så mye opp og ned her.....men tror vel egentlig ikke at kvalmen har så mye med modning å gjøre. Desverre

 

God bedring! Skal signere på at kvalme er en tålmodighetstest:)

Skrevet

 

 

Jeg ble også kvalm igjen i uke 32 etter å ikke hatt noe siden uke 13.

Skrevet

Ja, jeg begynte å kjenne kvalmen igjen denne uken :\

Låg stiv i sengen de første 3 mnd. men nå begynner det igjen, ikke like ille men uggen og fæl.!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...