Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Er i uke 33 og har i de siste to ukene blitt småkvalm igjen.Skikkelig uggen..... Har også mye kynnere og mensmurringer..... flere ? var ikke sånn med første mann.Er dette liksom modningstegn eller hva??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Er vel ikke kvalm her..men spyr og spyr.Nesten verre nå enn hva jeg var med førstemann.Spydde hele svangerskapet med han,men no er det verre..sikkelig ille. Har masse kynnere og massirier.Legen mener jeg kommer og føde for tildig.Er 31uker i dag.
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Jeg er blitt kvalm igjen.. spesielt på morningen og rundt leggetid. Siste kan kanskje komme av at jeg er trøtt/sliten, men det kjennes ut som akkurat samme kvalmen jeg hadde i 1. trimester og deler av 2. Skikkelig pyton... Er 30+4
Stoltmai mamma:) Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 kvalmen har aldri gitt seg her.. er 29+5 og MEKTIG lei kvalme og oppkast...
lille sprelle Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Hadde litt lettere kvalme i 3-4 uker, men på mandag ble det badegulvet som tilholdssted igjen gitt! Akupunktur hjelper tydeligvis litt, men ikke slik at det forsvinner på meg ihvertfall. Er i uke 32.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Hei, jeg ble også kvalm igjen i 31 uke. Er nå uke 39+2, og fortsatt til og fra kvalm. Noen dager er det veldig vanskelig å få i seg noe som helst, og så er det andre dager jeg ikke er kvalm. Så mye opp og ned her.....men tror vel egentlig ikke at kvalmen har så mye med modning å gjøre. Desverre God bedring! Skal signere på at kvalme er en tålmodighetstest:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Jeg ble også kvalm igjen i uke 32 etter å ikke hatt noe siden uke 13.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Ja, jeg begynte å kjenne kvalmen igjen denne uken :\ Låg stiv i sengen de første 3 mnd. men nå begynner det igjen, ikke like ille men uggen og fæl.!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå