Mammaen til 2007jenta Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 -..nå som de også får et barn med på "kjøpet".. Er ikke på utkikk etter noe kjæreste, men hadde det dukket opp en hadde jeg ikke sagt nei! Er nesten redd for å gå på utkikk fordi jeg er redd ingen vil ha meg:/ 21 år og alenemamma, hvor tiltrekkende er det da? Og hvor skal jeg i så tilfelle treffe den rette? Jeg er jo alltid med småen, og når jeg først er ute av huset er jeg enten på trilletur eller med venninner. Kjenner jeg begynner å bli møkk lei av å sitte alene kveld etter kveld!! *syte syt!*
Sjefsmegga Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Vet hvordan det der er ja..jeg var alene med sønnen min i 6år...men plutselig så var han der, drømmemannen :-) Nå er han en fantastisk far for min eldste og så har vi fått oss to fine jenter:-) Så ha troa på deg selv...og at den rette mannen for DERE han finnes der ute et sted og før eller siden så dukker han nok opp. :-)
Sjokoladekaka Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 slutt å syte:) det er ikkje verdens undergang. Eg har 2 barn aleine, og klarer meg bra:) kjedsomheten går over. Har ei venninne som hadde 2 med 2 ulike fedre; i dag er ho gift og har 5 ungar:)
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 er så vanlig å finne alene mødre nå jeg har vært alene med 2 Og hadde ingen problemer med å finne meg en ny kjæreste Fant han jeg ville ha til slutt Har hatt sjans på andre som jeg IKKE ville ha også..som jeg ikke har vært noe mere enn bare venner med..men de ville mere Så unger ingen hindring så det skal du ikke tenke på..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Det er faktisk ganske mange menn somn synes at det at man har barn/er mor er positivt. De søker gjerne etter en partner som er omsorgsfull og moder-typen, så der har du et fortrinn. Husker jeg leste en reportasje i Magasinet om dette
Mammaen til 2007jenta Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 uff, ja, jeg skal ikke syte, men ikke lett når ting føles nyttesløst noen ganger! Savner noen å dele hverdagen med!
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 går du å er på utkikk etter han tar det evigheter før han dukker opp..leter du ikke overhode, er han der når du minst venter det Du er jo enda veldig ung da
Piri Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Tenkte slik jeg også. En venn av søstra mi sa til henne at hvis han noen gang skulle få seg dame igjen, så skulle det bli ei aleinamor. De er mer modne og ansvarlige og vet hva som betyr noe her i verden. Det ble ikke oss to, men vi er gode venner. Men da jeg, en påske satt på jobb og så alle andre tusle hånd i hånd til fjells med kvikk lunsj og appelsiner og jeg seriøst vurderte å henge meg i hagen når jeg kom hjem. Jeg ga regelrett opp!!! Så sto han plutselig der. Hadde møtt ham sommeren for et år siden og da syntes jeg han var en dust. Men plutselig var han mannen i mitt liv. Pussig.... Enten må du åpne øya og se deg rundt eller så må du la være å prøve så hardt. Det går mot vår og sommer. Folk kommer ut og livet blir hærlig! Bare vent å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå