Gå til innhold

positiv gravtest OG eggløsningstest 5 uker etter utskraping!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi noen råd her?! Jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Vil tro det er to alternativer:

- Jeg har fortsatt hcg hormonet i kroppen etter forrige graviditet, men det er jo 5 uker siden utskrapingen?! Dette vil gi både pos gravtest og eggl-test..

- Jeg er gravid.... Tviler på dette da jeg snart har blødd/hatt brun utflod fra og til i snart tre uker... men har jo hatt samleier innimellom..

Noen som kan gi noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Tror nok hcg er ute av kroppen fra forrige s.skap!Men er kanskje forskjellig fra pers til pers.

Har du hatt ferskt blod, eller bare brun utflod? Har hørt at noen har hatt mensen i mange mnd etter de ble gravig.

Har du hatt noen symtomer?

Svarte på forrige innlegg også!

Skrevet

takk for svar!:)

Har hatt litt ferskt blod, og en del slim m.blod og klumper (sorry detaljer), men veldig ofte brun utflod, varierer veldig! Har ikke noen symptomer annet enn vært litt kvalm ett par dager i det siste. Pleier å ha veldig ømme pupper ved graviditet, så jeg tviler på at jeg er gravid.. Tør ikke tro på det iallefall!

Skjønner i hvertfall veldig lite hva som skjer i kroppen for tida....

Skrevet

Hm ja jeg vet ikke, virker veldig rart.Jeg blødd ikke etter utskrapningen, bare brunr utflod om stopet etter ei uke. Siden da har jeg bare hatt vanvittig mye slim(noe jeg ikke pleier å ha), og det er el slim eller sæd rester vet jeg ikke. Lukter ikke noe.

Hadde ikke ømme pupper denne siste gangen, så følte vel at noe var galt! Har hatt det med de andre gangene.( Forr. ikke SA nr 2. Ammet fremdeles da)

Men det kan jo komme senere. Rart at den slo ut positivt så sent etter din utskrapning. Trodde ikke hcg varte så lenge i kroppen. Når er neste ventet mens??

Skrevet

MEN en ting er sikkert : En kan aldri bli klog på kroppen sin.. det har jeg etterhvert lært meg..heheh

Skrevet

Tja, dersom jeg regner den blødningen jeg fikk 10.feb, som jeg tror er første mens etter utskrapingen, så er neste mens ventet 9.mars.. men jeg har jo fortsatt brun utflod, så det spørs om syklusen er i rute... Hvis jeg ikke er gravid da... neimen om jeg vet! Det er vel best å få tatt en blodprøve hos legen og se om hcg verdiene stiger eller synker...

Skrevet

Ja det er nok det lureste! Da får du jo i hvertfall svar på om du er gravid eller ikke! Slippe å gå rundt slik og ikke vite noe.

Hvis ikke så har vi mens ca samtidig, 8 - 9 mars! Håper vi kan følge hverandre framover! Håper det beste for oss begge to!

Informer meg etter du har vært til lege da:)

God natt crohna !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...