Anette_23 Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 sitter hjemme i dag alene mens samboern er ute?? føler jeg er litt lei av og han skal ut på byen i helgene, men føler jg ikke kan nekte han også.. hehe andre som har d sånn som meg enkelte helger??
Anette_23 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. februar 2008 rettelse: føler jg ikke kan nekte han heller..)
blir gal Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 jeg kan skjønne deg.glad min samboer er over den tiden.han er veldig sjelden ute.men,har hatt det sånn før.likte det ikke.veit hvordan følelsen er:-).nei,man kan jo ikke nekte noen heller.ikke lett det der
Anette_23 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 han har ikke vært ute veeldig mange ganger i løpet av svangerskapet, mn er så itrolig kjipt når han er ute, hvertfall nå som jg ikke kan drikke selv:P
Hikken Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Sambo er på trysil hele helgen med en gjeng med apekatter, og de skal fylle og feste og kjøre snøscooter og ha det dritmoro! Unner han det for alt i verden, om et halvt år kan han ikke være så spontan lenger :-)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Kjenner meg litt igjen der du. Er vant til å enten jobbe på utested eller være ute med venner i helgene selv, noe det ble fort slutt på da vi fant ut jeg er gravid. Er jo selvfølgelig kjempeglad for min lille "spire", men kjenner jeg kan savne både jobben (ble sykmeldt ganske tidlig) og det sosiale når helga kommer. Spesiellt når typen er ute med kompisene sine. Kan jo nesten ikke nekte han å dra ut (selv om lysten er der noen ganger;). Heldigvis er det ikke så ofte han drar ut lenger da.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Vi har en gutt på 3,5 fra før..så utelivet har vært over lenge for vår del.. Koser oss hjemme sammen med venner i helgene og savner ikke bylivet... Han tar seg av og til noen pokerkvelder med gutta, men større sprell en det gjør han ikke...
Anette_23 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2008 savner det sosiale i helgene, mn gleder meg masse til dn lille kommer:D da får han nok ikke dratt ut så mye heller. hehe skla ta igjen litt;) kan han se hvordan d er og være hjemme hver helg, hehe;)
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #9 Skrevet 29. februar 2008 Slik er det ikke her... Vi er skikkelig kjedelige, og liker best hverandres selskap Hvis det er snakk om utgåing, gjør vi det sammen. Vi kan også finne på ting hver for oss, men dette hører med til sjeldenhetene... Hvis han har lyst til å gå på byen en helg, så blir jeg med ham. Man kan jo bevege seg ute etter 12, selv om man er gravid
Anette_23 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2008 jaja selvfølgelig kan man d, mn frister liksom ikke og dra på byen og danse når man er gravid.. hehe er jo med om d bare er vors eller kosepils med venner. mn er de byturene som jg begynner og bli litt lei¨ mnmn:) unner han d jo:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå