Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Lillegutt er 30 mil unna meg. Dro i dag, og jeg drar etter på tirsdag... må jobbe noen dager først. I sted ringte mannen min og sa at han hadde kastet opp...dakar, jeg vil være der og trøste han. Og nå ringte mamma og sa at bestefar hadde gått i koma og kom til å dø i løpet av natten. Så derfor er jeg litt lei meg for at jeg sitter her alene og ikke får gjort noe. Sorry, ikke meningen å syte, helgen ble ikke bare som jeg hadde tenkt meg...
selma07 og engel Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 Huff, stakkar deg!!! Du skulle hatt en god varm armkrok ikveld du!! Du får prøve å gjøre det beste ut av det!! Tenker på deg!!
oui-oui Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Reis etter i morgen, du, hvis det går an i forhold til jobben din. Du får nok ikke gjort noe fornuftig sånn som tingene er, og det er best for deg å være sammen med dine nærmeste nå. Føler med deg...
liten mus Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Forstår veldig godt at du er trist i dag. Du har fått en kjempevond beskjed i dag, samtidig som den lille gutten din er borte og syk. Tenker på deg.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Takk for fine ord. Det var lillegutt som kastet opp, ikke mannen min... men det skjønte dere tydeligvis. Formulerte meg litt klønete. Han har aldri kastet opp før, og i tillegg har han bæsja ut 9 bleier i dag. Ikke gøy når de er syke og man ikke får vært der nei. Skulle gjerne gitt han en god klem nå. Men men... er egentlig verre med bestefar da, omgangssyken går tross alt over... mest lyst til å dra hjem ja, får se hva jeg får til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå