små Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Jeg skal på innflyttningsfest i morra, skal jeg ta med noe?
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 Vet om mange som ikke er så happy for interiør stæsj..en vet jo ikke hva som passer. Unngår det om jeg ikke kjenner noen veeeelig godt. Vin, en god olje, gode olivener, spennende krydder, en kokebok, blomster/plante, et abonement på et blad/avis om dere er flere (spesielt om de skal pusse opp), noe morsomt til hagen eller frø til hagen om det er deres første hage...
små Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Hun er 18 år, bor sammen med mor. Det skal egentlig bare være en vanlig fest, men siden det er første fest i det nye hjemmet blir det innflyttningsfest..
Gjest Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 hmm....vet veldig lite om "reglene" for en 18 åring som skal ha fest hjemme hos sin mor:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 meg? hehe.. måtte bare. hm... en grønn slikkepott?
Trulte76 Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 jeg bruker å kjøpe med en innflyttingsgave jeg Visst jeg ikke helt vet hva personen liker så kjøper jeg gavekort på interiørbutikk eller glassmagasin e.l Mange bruker å kjøpe med drikke også..vin e.l
Gjest irismor Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Bøtte, kluter, grønnsåpe og langkost ;-) Har ingen gode forslag desverre.
små Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. februar 2008 haha, ok hihihi Takk for mange tips... kjøper vel en vin hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå