Gå til innhold

Hvordan bli kvitt magen etter svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt er nå to år og jeg har fortsatt litt mage igjen, både fett og så er huden litt vel slapp. Jeg trener tre ganger i uka, veier 50 kg og er 164 cm høy så jeg er ikke overvektig. Men magen er veldig stor i forhold til resten av kroppen. Det er vanskelig å finne seg klær, for hvis de skal passe over puppene og skuldrene, så blir de altfor stram over magen. Er det noen som har noen seriøse tips på hva jeg kan gjøre? Synes det blir litt vel drastisk å legge meg under kniven også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pilates, core trening, osv...slikt hjelper veldig raskt

Skrevet

Langsomme stryrke øvelser for magen. Tren magen annenhver dag i sett på tre. Ex 50 langsomme situps x 3, øk når formen blir bedre. Det overflødige forsvinner når musklene blir større, og muskelmassen forbrenner fettet på magen. Har selv gjort det og fikk skikkelig Janet Jackson mage. Men pilates også er veldig bra, også er det genialt å trane magen med en treningsball. Nordic fitness ball får du kjøpt med en treningsvideo. Der er det noen mageøvelser som er skikkelig rå. Klarer du å gjøre de, da blir magen stram og fin. Men det er viktig å han flere sett og at du gjør det ofte. Lykke til!

Skrevet

tror detter er veldig individuelt...

jeg gjorde ingenting... la på meg 38kilo. var 55kg fra før, med så å si innover mage... ble gedigen... så virkelig ut som om jeg gikk på overtid med to inni der...

men 6mnd etter var alt borte og megen flat...

eneste vi gjorde var ammet og gikk turer... spiste ellers alt jeg ville..

Skrevet

treningeksperter har funnet ut at det eneste som fjerner bukfett (magefett) er markløft, utfall og knebøy. sit up's bygger bare muskler under fettet og gjør magen større.

Skrevet

Nå er dette mitt første barn så har egentlig ikke peiling på "gravid mager", MEN pilates er kjempe effektivt i fht å få en fin mage.... Selv om jeg var overvektig (men godt trent) greide jeg å få en flat mage med pilates. AV en eller annen idiotisk grunn sluttet jeg! NB du skal ikke trene pilates når du er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...