Gå til innhold

hvilke utedresser anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo en flust å velge i, og det er ikke bestandig de dyreste som holder mål har jeg erfart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring tilsier at det er de dyrese dressene som holder mål. Jeg kan anbefale Reima, Ticket, troll (rampetroll) og Lego!

Skrevet

Har ikke noen egen erfaring enda, men alle jeg har spurt har snakket om disse Reima dressene...

Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Min frøken hadde Reima de to første barnehage-år. Genial dress.. Lett å ta av og på og med ekstra "sitte-underlag" i rumpa på de små størelsene.. Ifjor kjøpte jeg Troll og er også suuuuper fornøyd med den. Ja, den koster skjorta OG buksa. Hehehe.. men så har du da også to dresser i èn. Nå bruker hun kun ytterdressen med mikroflees inni og senere kan hun bare bruke dressen som en overtrekksdress.. på vinteren er det fint med ullfleecsfòr inni.... Kan annbefale begge men som sagt, kommer litt ann på alder...

Skrevet

Troll:-) har erfart både på jobb og med min egen unge i barnehagen at de som har trolldressene er de som ALDRI blir våte ute uansett vær. ungen min har hoppet i vannet og "svømt" uten å bli våt i utetiden i barnehagen.

 

Reima oxo er er kjempe bra alternativ, der har han lillemann oxo badet i uten å bli våt. vil heler kjøpe en dyr dress event to en fem billige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...