ninen Skrevet 29. februar 2008 #1 Skrevet 29. februar 2008 Regnes d som vanlig melkeprodukt som de ikke skal ha før ca 1 år? Har en på 6 mnd. Har lyst til å begynne m litt brødbiter når han blir 7 mnd, men tenkte kanskje jeg kunne dyppe d i youghurt. Han takler ikke antydning t klumper da kommer alt ut. Han er ikke så glad i middagsglass. Spiser grøt, men trenger tips til annet jeg kan gi han. Kan de få hvilket som helst brød? (D er jo sikkert salt i kjøpebrød..)
Nusse_83 Skrevet 29. februar 2008 #2 Skrevet 29. februar 2008 ang youghurt sies det litt forskjellig. Noen sier at det er greit fra seks mnd, andre sier fra 8-10 mnd. Du må selv velge. Ellers kan du jo bake brød selv..uten så mye salt i Bare prøv deg frem med brød og klumper i grøt, du merker fort når han er klar for det, bare gå litt forsiktig frem.
78'er Skrevet 29. februar 2008 #3 Skrevet 29. februar 2008 småen på 6 mnd har akkurat begynt med brødbitar. Er så fin der han sit og tygg! Eg dypper små bitar i morsmjølk, vert vel ikkje akkurat klumper av det, går nesten i oppløsning. Har brukt ganske grovt brød, men helst utan heile frø i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå