Gå til innhold

prøver meg her.. har ei lita tullejente..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har snuppa mi på 4mnd vært så flink å legge seg 19.30+/-.. Men de siste dagene har jeg ikke klart å få henne til å sove før 21.00+/-. Kjempe frustrerende.. og på dagen sover hun bare 45min om gangen, har ca. 4-5 sånne lurer om dagen. Skulle ønske hun heller kunne hatt to lange lurer, sånn at jeg fikk gjort litt mer når hun sov.. råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. kjenner feelingen... Vesla mi er riktig nok snart 5 år.. men som liten prinsesse hadde hun kun TO formidagslurer i løpet av HELE DAGEN!!!! Trodde seriøst jeg skule bli gal. Og på toppen av det så sov hun da bare 30-40 min..... Snudde etterhvert da. Heldigvis. Greier hun å ligge å "pludre" litt når hun våkner da eller? Eller er det full sirene med det samme?

Skrevet

Blir liggende og se seg rundt og prate en stund før hun blir lei og begynner å knirke og vil opp.

Skrevet

Her har jeg bare holdt meg til den gamle rutinen, kl 19, når det i perioder har sklidd ut. Og grunn til det har f.eks vært sykdom, reising eller at de bare har fått det for seg.

Har bare holdt på den faste leggetiden og etterhvert går det seg til igjen. Opplever det litt som det å våkne tissetrengt om natten. Går man på do da så kan du være sikker på at det vil fortsette noen netter fremover! hehe

Hold ut! Det ordner seg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...